אוטומציה בדרופשיפינג, כולם מחפשים את החיים הקלים.
עסק דיגיטלי ואוטומטי שיעבוד 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
לחלקכם זה נשמע כמו הזיה מארץ ההזיות אבל מי שעוסק בדרופשיפינג מבין שאוטומציה היא חלק מהמשחק ועסק דיגיטלי שלא עובד עם אוטומציות למינהן סופו לקרוס (או שאתם תקרסו לפני)
איך עובדת אוטומציה בעסק דרופשיפינג?
בדיוק על זה אני רוצה לדבר אתכם…
מכלים אוטומטייים ועד רכישה אוטומטית אוטומציה בדרופשיפינג
האוטומציה בעסקים דיגיטלים מתחילה להשתלט על עסקים, במיוחד על דרופשיפינג ומסחר אלקטרוני.
בכל יום יושבים מאות מתכנתים וחושבים איך להפוך את חיי הסוחר הדיגיטלי לחיים טובים יותר בעזרת כלים ופיתוחים שונים.
אחד הפיתוחים המוכרים בעולם הדרופשיפינג הוא המוניטור שכולנו מכירים.
סטייל המוניטור Shopmaster
בעזרת מוניטור אפשר להוסיף עד 60 מוצרים בקליק אחד!
ובפיתוח האחרון של המוניטור אפשר גם לבצע רכישה אוטומטית לאחר קניה בחנות, כך שנשאר לכם זמן פנוי לעיסוקים שלכם ולפיתוח העסק.
אוטומציה בחנות דיגיטלית הדרך היחדיה לאוטמציה מלאה
בניגוד לחנויות איביי תוכלו להפעיל אוטומציה בחנות שלכם.
בעזרת פיתוח חדש תוכלו ל״דבר״ עם הלקוח בעזרת Flow שכתוב מראש כך שתוכלו אפילו לכוון את הלקוח לרכישת מוצר מדויק מתוך החנות שלכם וכל זה באוטומט.
בעזרת סשן שאלות תשובות שיעבור הלקוח שלכם יחד עם נציג וירטואלי תוכלו לדייק את חיפוש הלקוח עבור המוצר המבוקש וכך להגדיל את אחוזי ההמרה בחנות.
אם הכל באוטומט אפשר לפתח את העסק
אם העסק עובד 24 שעות באוטומט אז נשאר לכם 24 שעות רק לעצמכם (תעשו איתם מה שתרצו)
אבל במקום לרבוץ בים 24 שעות הקדישו כמה שעות לפיתוחים נוספים ואסטרטגיית שיווק נכונה לעסק.
ככל שתקדישו מאמצים בשלבי הקמה וככל שיותר כלים אוטומטיים יופעלו בעסק כך תוכלו להקדיש יותר ויותר זמן לעצמכם למשפחה ולמה שאתם אוהבים באמת.
גם הדיוור עבר לאוטומציה בשיטה החדשה
אם חשבתם שכאן זה נגמר אז טעיתם!
אוטומציה בדרופשיפינג לעולם אינה נגמרת ועוד חלק מרכזי וחשוב בדרופשיפינג עובר לאוטומציה.
הדיוור.
בעזרת דיוור במייל תוכלו לפנות ללקוחות ולהציע מגוון שיטות שיווק שונות להגדלת המכירות החודשיות והשנתיות.
תוכלו להציע אחוזי הנחה שנקבעו מראש, תוכלו להציע להפוך ״לחברי מועדון״ ועוד…
רצף סדרת מיילים שתכתבו מראש תעבור ללקוחות הקבועים שלכם ותגיע מידי יום או יומיים (לפי מה שתקבעו) כך שתוכלו להתפנות להמשך מעבר אוטומציה מלא בדרופשיפינג (כבר דיברנו על פינוי זמן נכון?)

אז מה נשאר לכם לעשות אם הכל עבר לאוטומציה?
כבר אמרתי שתמיד כדאי להשקיע עוד זמן בפיתוח אבל הנה כמה אפשרויות נוספות :
- רביצה בים
- רביצה על הספה
- ספורט
- זמן איכות עם הילדים (למי שאין אולי הגיע הזמן?)
- סרט טוב (גם בצהריים זה מעולה)
זה הזמן לבנות מותג חזק בדרופשיפינג
אם העסק עבר לאוטומט תוכלו בנוסף להקדיש זמן לבנות מותג מוביל בדרופשיפינג תוך חודש.
החידושים והכלים הדיגיטלים יפנו לכם מספיק זמן להרחיב את מעגל הלקוחות ולבנות מותג מוביל בדרופשיפינג.
ניצול נכון של זמן וכלים הוא פקטור חשוב במרוצת הזמן.
ואם עדיין אין לכם עסק דרופשיפינג עם אוטומציה מלאה?
אז במקרה הזה יש לכם 2 אפשרויות:
- לבנות אחד
- לקבל יתרון לא חוקי על כולם ולרכוש עסק קיים דרופשיפינג מבוסס אוטומציה.
מתאים לכם? דברו איתי