כל כך הרבה מידע שמציף את הרשת גורם לבהלה סביב שיווק שותפים ולפעמים לאנשים יש נטייה לחשוב שמצאו זהב.
המשפט הידוע אומר שמרב דובים לא רואים את היער.
עודף המידע מציף את הרשת וגורם לאנשים לעשות צעדים,
אך לא תמיד הציפיות מיישרות קו עם המציאות.
הבטיחו לכם התעשרות מהירה, שעתיים עבודה וסביבת עבודה של חופים וים כחול ובפועל המאמץ לא משתלם!
האם עבדו עליכם? האם נפלתם קורבן לעוקץ?
לא ממש, אי אפשר להיכשל בשיווק שותפים,
אבל אפשר להיכשל בדרך,
אם… הרקע בשיווק דיגיטלי לא מספיק להתחלה.