איך להתחיל דרופשיפינג ולהגיע לרווחים של 28,500 ש״ח כל חודש?
במאמר הקרוב אסביר לכם כיצד עושים דרופשיפינג בשנת 2020 – 2021 בשיטות מתקדמות וללא פחד מכישלון או חסימת חשבון.
אענה על שאלות חשובות כמו בחירת נישה, חקר שוק, בחירת קטגוריות והכי חשוב איך אפשר להקים עסק דיגיטלי שמשתבח עם הזמן ומייצר לכם הכנסות מטורפות.
איך להתחיל דרופשיפינג - קודם כל לבדוק
בשביל להימנע מכישלון וצניחה חופשית בעסק דרופשיפינג כדאי קודם כל לבדוק כמה דברים קריטיים
- בחירת נישה
- תחרות
- בחירת קטגוריות
- עיצוב אתר
- בחירת מוצרים חמים
- קידום ברשתות החברתיות
אלה הם השאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם בתחילת הדרך, אחרת תעברו את אותו מסלול כישלון שעברו בו לא מעט יזמים לפניכם.
במאמר הקרוב אדריך אתכם איך לענות בצורה נכונה על כל אחת מהשאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם בתחילת דרככם כעסק דרופשיפינג מתחיל.
בחירת נישה בדרופשיפינג
בחירת נישה היא החלק קריטי בעסק שלכם.
ועל הנישה שבחרתם אתם עומדים לבסס עסק דרופשיפינג חדש כך שאתם חייבים לדעת בוודאות שהנישה שבחרתם אכן משתלמת.
ישנם מילון ואחת נישות ועוד מילון ואחת תתי נישות שתוכלו לבסס עליהם עסק דרופשיפינג מצליח אך לפני הכל כדאי לכם לבדוק כמה פרמטרים
נישה צרה
ישנם מספר נישות שיכולות להיות נישות מרכזיות אך הנישה עצמה נחשבת לנישה צרה, כלומר אין באמת מגוון גדול של מוצרים שאפשר למכור ולכן הנישה נחשבת לנישה צרה.
אם בחרתם בנישה כזו דעו כי תצטרכו לעבוד קשה יותר על מנת להרוויח אלא אם מצאתם מוצר מנצח שיוביל אתכם להצלחה בבחירת הנישה.
תחרות ובידול
אין באמת חשיבות לתחרות בנישה מכיוון שתמיד תוכלו למצוא דרך לבדל את עצמכם ולהוציא את עצמכם מהתחרות.
דוגמא יפה לבידול תוכלו למצוא באתר החדש שיצרתי בו אני מוכר תאורה וגופי תאורה.
שיטת הבידול שבחרתי כאן היא בעזרת מכירת מוצרים שחברות התאורה הגדולות כמו מחסני חשמל אינן מוכרות.
דבר נוסף שאני תמיד נותן כטיפ לשאלה איך להתחיל דרופשיפינג בתחרות גבוה היא שאין צורך לפחד מתחרות, תחרות בריאה לכל הצדדים ואם יש תחרות , יש כסף!
מוצרים חמים
גם בחירת מוצרים חמים מתבססת על בחירת הנישה.
לפני שתבחרו בנישה שעליה תרצו לעשות דרופשיפינג בדקו האם המוצרים בנישה מתחדשים, כלומר האם מישהו באמת מייצר מוצרים עדכניים והאם קצב התחלופה של המוצרים אכן מצדיק את בחירת הנישה.
איך מתחילים דרופשיפינג בתחרות גבוהה?
אל תפחדו מתחרות!
תחרות היא לא בהכרח דבר שלילי.
כשיש תחרות בדרופשיפינג אפשר לבחור ב-2 אפשרויות.
- בידול העסק שלכם מהתחרות הקיימת בשוק
- כניסה לתחרות ולקבל שאריות (שגם השאריות לפעמים יכולים ליצור לכם כסף מטורף)
בשורה התחתונה תחרות היא לא מילה גסה ובעזרת כלים מתקדמים בשיווק תוכלו אפילו ל״גנוב״ לעסקים הגדולים ביותר את הלקוחות הותיקים ביותר שלהם.
בחירת קטגוריות בנישה
אז אחרי שבחרתם נישה ועניתם על השאלות שיעזרו לכם להקים עסק גדול הגיע הזמן לבחור את הקטגוריות שאיתם תרצו לעבוד.
בעזרת כלים מתקדמים תוכלו לבדוק מה הלקוחות שלכם מחפשים באינטרנט ורוצים לקנות.
אחד הכלים המרכזיים שהייתי ממליץ לכם לעבוד איתו הוא Google Ad words.
בעזרת הכלי של גוגל תוכלו לבדוק את נפח החיפוש של כל מילת מפתח וכל קטגוריה שאותה תרצו לשווק.
בבחירת הקטגוריות העזרו בנוסף גם באליאקספרס ובידקו כמה הזמנות יש למוצרים הנמכרים ביותר בקטגוריה הנבחרת.
עיצוב אתר/חנות דיגיטלית
הבלוגאחד הגורמים הנוספים שישפיעו על קצב המכירות שלכם בדרופשיפינג הוא חנות דיגיטלית מעוצבת.
באתר שלפניכם תוכלו לראות איך חנות דרופשיפינג צריכה להראות על מנת להגיע לאחוזי המרה גבוהים.
דבר נוסף שתוכלו להעזר בו הוא בלוג עם כתבות תוכן המקדמות מוצרים מתוך החנות הדיגיטלית שלכם.
דומגמא מצוינת לבלוג תוכלו לראות באתר
בחירת מוצרים חמים
על מנת להתחיל דרופשיפינג ולמצוא את המוצרים החמים ביותר לדרופשיפינג תצטרכו להשתמש בכמה שיטות מעקב.
- התחילו לעקוב אחר מתחרים שלכם ברשתות החברתיות
- עקבו אחר החנות הדיגיטלית שלהם ובידקו מעת לעת אילו מוצרים חדשים הם מעלים
- היכנסו לרשימת הדיוור של המתחרים שלכם.
- היכנסו לרשימת שיווק הרימרקטינג של המתחרים שלכם
- עקבו אחר אתרי מסחר גדולים כמו אמזון אליאקספרס ואיביי
קידום ושימוש ברשתות החברתיות
שימוש ברשתות החברתיות יתן לכם יתרון לא הוגן על המתחרים שלכם באותה הנישה.
הרשתות החברתיות (כמו פייסבוק ואינסטגרם) יכולות להיות קפיצת מדרגה משמעותית עבור כל מי שמתחיל דרופשיפינג.
למדו כיצד להשתמש בשיווק אורגני ושיווק ממומן ואתם כבר בחצי הדרך.
חנויות דרופשיפינג מכונות
אין ספק שאם אתם רוצים להתחיל דרופשיפינג ולא בא לכם לעבור בשביל הכישלון, חנות מוכנה בדרופשיפינג יכולה להיות עבורכם קפיצת מדרגה משמעותית.
אם אתם מחפשים לקבל יתרון לא הוגן ולהתחיל עם חנות מוכנה בדרופשיפינג דברו איתי היום והוסיפו פרטים