איך לייצר יותר מכירות בחנות דיגיטלית

הצטרף לקהילה של 12,500 אנשים חכמים אחרים…קבל טיפים עדכניים ומדריכים מעשיים

איך לייצר יותר מכירות בחנות דיגיטלית ? כל יזם מתחיל וגם מתקדם שואל את עצמו את השאלה הזו לפחות פעמיים בחודש.

עבודה מול קהל שאפשר לנתר כל פעולה שלו בעזרת כלים טכנולוגים הופכת את החיים לקלים הרבה יותר משציפיתם.

במאמר זה אסביר על דרכים אפקטיביות ומבוססות מחקר המגדילות יחסי המרה ומכירות.

בואו נצא לדרך

איך לייצר יותר מכירות בחנות דיגיטלית

חנות דיגיטלית - עסק לכל דבר ועניין

בואו נתחיל בהקדמה קצרה, אם אתם עומדים לפתוח חנות דיגיטלית אתם חייבים להשקיע את המאמצים ליצור עסק אמיתי,

אמנם לא תצטרכו בשלבי ההתחלה להעסיק עובדים או לשלם שכירות אך אין זה אומר שזהו אינו עסק!

עליכם להבין שעסק דיגיטלי כמו חנות דיגיטלית זה עסק שדורש זמן, השקעה וכסף.

ואם אתם רוצים לראות דוגמא לחנות דיגיטלית נישתית ומוכרת היכנסו לכאן

www.lighton.co.il

חנויות דיגיטליות וקהל

בניגוד לעסק פיזי שנמצא בשדרת הרחוב, חנות דיגיטלית נמצאת ברשת וזקוקה לתנועת גולשים.

כל עסק דיגיטלי מתבסס על תנועה בין אם אורגנית ובין אם בתשלום.

התנועה האורגנית בחנות מתבססת על קהל שצורך מידע וידע ולעומת זאת, קהל המגיע מקמפיינים ממומנים נכנס לחנות במטרה לרכוש.

תנועה אורגנית מתבססת לרב על קהל המגיעה מרשתות חברתיות כגון פייסבוק , אינסטגרם, יוטיוב ועוד…

אותם פלטפורמות מספקות לכם גם תנועה בתשלום בעזרת טירגוט נכון ופניה לקהל יעד ממוקד רכישה

מה זה אומר טירגוט וקהל יעד ואיך זה עוזר לכם לייצר יותר מכירות בחנות דיגיטלית?

כפי שכבר הבנתם, על מנת לייצר יותר מכירות בחנות דיגיטלית יש צורך בכמות מספקת של קהל רוכשים ותנועה הנכנסת ויוצאת (וגם רוכשת) לחנות.

בעזרת פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות תוכלו למקד את קהל היעד הנכנס לחנות כך שיחס ההמרה (כמות גולשים לעומת כמות רוכשים) יעלה בהתאם.

לדוגמא, אם בחנות הדיגיטלית שלכם אתם מוכרים מוצרי גלישה, אין סיבה להכניס גולשים שאינם גולשים (בים,כן?)

ככל שקהל הגולשים שלכם רלוונטי למוצרי החנות, כך יחס ההמרה יעלה בהתאם.

מה אנחנו כבר יודעים על הקהל שלנו? ואיך זה עוזר לנו לייצר יותר מכירות בחנות דיגיטלית?

מערכות שונות וכלים מתקדמים עוזרים לנו להגיע בדיוק לקהל שנרצה.

אחד הכלים המומלצים לעבודה הוא Google Analytics.

בעזרת גוגל אנליטיקס תוכלו להבין ולחקור פרמטרים רבים אודות הלקוחות הפוטנציאלים שלכם כמו : באיזה דף גלשו, כמה זמן שהו באתר, כמה גולשים ביקרו היום באתר,כמה גולשים נמצאים אונליין ועוד…

מה שיוביל אתכם להתחיל לבצע פעולה נוספת שתעזור לכם לייצר יותר מכירות בחנות הדיגיטלית, רימרקטינג

איך לייצר יותר מכירות בחנות דיגיטלית
הכירו את הלקוחות שלכם בעזרת גוגל

איך לייצר יותר מכירות בחנות דיגיטלית בעזרת רימרקטינג?

נתחיל בהגדרה, משמעות המילה רימרקטינג היא האפשרות שלכם לחזור לקהל אשר ביצע פעולה מסוימת בחנות הדיגיטלית שלכם.

כפי שכבר הבנתם, ככל שנגדיר בצורה מדויקת יותר את קהל היעד שלנו, כך נוכל להגדיל אחוז ההמרה והרכישות בחנות.

לכן כל אינטרקציה של גולש עם העסק הדיגיטלי שלנו מהווה נקודת זכות או הדלקת נורה כי אנחנו בכיוון הנכון למציאת קהל היעד הרלוונטי ביותר.

קהל המבצע אינטרקציה הינו קהל פוטנציאלי בהוויתו.

קהל אורגני ליצירת יותר מכירות בחנות דיגיטלית- איך זה עובד?

יש האומרים כי קהל אורגני הוא קהל הרודף אחרי ידע (כמעט כמוכם, גם אתם רודפים אחרי ידע ממש עכשיו)

אחרים אומרים כי קהל אורגני הינו קהל עתידי, כלומר קהל שביום מין הימים ירכוש מאיתנו בצורה כזו או אחרת.

אוסף קהל אורגני יכול ליצור קהילה וקהילה היא המילה החמה ביותר בעולם השיווק והמכירות אונליין וגם עליה נדבר.

למכור לקהילה בעזרת חנות דיגיטלית

ישנם דרכים רבות ליצור קהילה סביב מותג ,

אחת הדרכים הפופלאריות היא ע״י פתיחת קבוצת פייסבוק וצירוף לקוחות פוטנציאלים לפלטפורמה אחת מרוכזת.

אין ספק שלמכור לקהילה הדוקה ועוקבת היא דרך פרקטית וטבעית לייצר יותר מכירות בחנות דיגיטלית.

לדוגמא אתן את קבוצות הפייסבוק טיסות סודיות העוסקות בנישת התיירות,

אין ספק כי מכירת כרטיסי טיסה לקהל יעד העוקב באדיקות אחר פעילות הקבוצה הרבה יותר פשוט, הרבה יותר קל למכור לקהל עוקבים מאשר ללקוח מזדמן (את זה יספרו לכם בתואר ראשון לשיווק).

כך שטיפוח קהילת פייסבוק הינו כלי יעיל לשיווק אורגני והגדלת אחוזי ההמרה של החנות

עוד כלים ועזרים מתקדמים לייצר יותר מכירות בחנות דיגיטלית

עוד כלי שאינו נחשב לכלי מתקדם אך נחשב לכלי אפקטיבי הוא שיווק בעזרת המייל או Emaillisting אך לפני שאגע בכלי זה כדאי לכם בנוסף לקרוא על בניית חנות דיגיטלית מה חשוב שתדעו.

אימייל מרקטינג עוזר לכם לבצע עוד שלב באופטימיזצית הקהלים ולדוור בעזרת המייל מסרים שיווקים לקהל היעד אשר הסכים לקבל זאת מכם.

מסרים שיווקים עוזרים לכם למכור מוצרים במבצע ו/או מוצרים שהנכם רוצים להוציא מהמלאי.

אימייל מרקטינג בנוסף להכל הינו כלי המקובל לאוטוציה בדרופשיפינג, מה שעוזר לכם לפנות זמן לתהליכי יעול ושיפור המערכת.

לסיכום

יתכן וכי יש לכם כבר חנות דיגיטלית או שהנכם עוסקים בדרופשיפינג אך חלק השיווק ובניית המסרים הנכונים ליצירת יותר מכירות בחנות דיגיטלית פשוט גדול עליכם, במקרה זה תוכלו לפנות אלי לעזרה.

במידה ואין ברשותכם חנות דיגיטלית ממותגת אישית ומוכרת , גם כאן תוכלו ליצור קשר ואעזור לכם בשמחה.

צרו קשר כבר היום

רוצים להצליח?
קבלו הצעה לליווי אישי

הוסיפו פרטים ליצירת קשר

השאר תגובה

מאמרים נוספים...

בניית חנות וירטואלית וורדפרס

אתר מכירות וורדפרס

איך לייצר יותר מכירות בחנות דיגיטלית

בניית חנות דיגיטלית – מה חשוב שתדעו?

דרופשיפינג באיביי – כך תרוויחו עוד 7%-10% יותר

האחרון בערוץ היוטיוב

Call Now Button
×
×

עגלת קניות

איביי professional

6 שעות של תוכן איכותי

לקבלת החנות ופרטים נוספים הוסיפו פרטים וניצור עמכם קשר

הצטרף לקהילה של מעל 12,500 אנשים חכמים אחרים, הזוכים לקבל טיפים עדכניים על שיווק שותפים, דרופשיפינג ומדריכים מעמיקים, מקרי בוחן ועוד, היישר לתיבת המייל שלהם.

שיווק שותפים באמזון

בכדי להפוך ל SELLER באמזון למדתי כמה חוקים על תרבות הצריכה האינטרנטית בישראל.
מרבית הצרכנים הדיגיטליים רוכשים בעלות של 650 ש״ח באתר ואנשי הפריפריה אף רוכשים בעלות גבוה יותר.

אמזון מספקת לכם פלטפורמה למסחר אינטרנטי ומתגמלת אתכם בעמלות יפות.

הוסיפו פרטים ונתחיל