החדשים שלנו

פיקסל פייסבוק

פיקסל פייסבוק למה באמת צריך אותו בעסק שלנו?

אם התחלת לקרוא שורות אלו כנראה ששמעתם לפחות 20 פעמים את המושג פיקבל פייסבוק ולא היה לכם מושג מה זה?

אז מה שאתם עומדים לגלות עכשיו זה כמה דברים:

  1. מה זה פיקסל פייסבוק
  2. איך משתמשים בפיקסל פייסבוק
  3. למה צריך פיקסל פייסבוק
  4. האם אנחנו חייבים פיקסל פייסבוק

בואו נתחיל מהשאלה המרכזית

מה זה פיקסל פייסבוק?

פייקסל פייסבוק הוא קוד הטמעה של מנהל המודעות של פייסבוק , נכון , עכשיו הלכתם לאיבוד ואין לכם גם מושג מה זה מנהל המודעות של פייסבוק אבל היי, בשביל זה נכנסתם לקרוא את המאמר הזה ואנחנו הולכים לעזור לכם, אז נלך עוד קצת אחורה

מה זה מנהל המודעות של פייסבוק?

מנהל המודעות של פייסבוק הוא המקום הראשי ממנו מוציאים קמפיינים (שיווק ממומן בפייסבוק) שולטים בפוסט הממומן (כיצד יראה) , שולטים בקהל יעד הטירגוט, שולטים בתזמון, שולטים במיקומי הקמפיין ועוד…

איך פיקסל פייסבוק מתקשר למנהל המודעות?

בכל פעם שנוציא קמפיין ממומן נרצה להתחיל במה שאנחנו קוראים לו “זיקוק” קהל כלומר נרצה לטרגט ולהגיע בעזרת קמפיין ממומן לקהל המטרה המדויקת שלנו.

כל עוד נוציא קמפיינים שמטרתם היא מוערבות בפוסט, צפייה בתוכן (בתוך פייסבוק) , צפייה בסרטון , אין לנו צורך בפיקסל אך מה קורה כאשר אנו רוצים למדוד קהל שיוצא מתחום השיפוט של צוקרברג? מה קורה אם נרצה להעביר תנועה מפייסבוק לאתר אינטרנט? לדף נחיתה? לדף מכירה?

במקרה כזה נרצה לדעת מי הקהל שביצע קליק בפיסבוק ועבר לתוכן נוסף שאנו רוצים לתת לו שאינו נמצא בתחום השיפוט של צוקרברג אלא שלנו.

אז מה עושה הפיקסל? איך הוא מתקשר לאתר אינטרנט או\ו לדפי נחיתה?

בכדי שפייסבוק תוכל לתקשר עם פלטפורמות\”נכסי נדל”ן שברשותנו (דף אינטרנט,דף נחיתה וכדומה) אנו נטמיע את הפיקסל של מנהל המודעות בתוך הנכסים שלנו וניתן לכם דוגמא ממש עכשיו

דוגמא להטמעת קוד פיקסל בדף נחיתה של שלח מסר

זהו דף נחיתה פשוט במערכת שלח מסר

בפינה השמאלית העליונה נראה גלגל שינים ונלחץ עליו

לאחר שהגענו לדף זה☝️ נלחץ על לשונית seo ופייסבוק

את קוד הפיקסל נטמיע בקוד ה head לפי מה שמבקים פייסבוק

לאחר הטמעה ושמירה מנהל המודעות ודף הנחיתה יודעים לתקשר זה עם זה בעזרת קוד הפיקסל.

האם חייבים להטמיע קוד פיקסל?

באופן כללי אין חובה להתקין קוד פיקסל כל עוד לא עובדים עם דפי נחיתה או העברת תנועה לאתר אינטרנט אך אם רוצים לייצר לידים, להעביר מסיבה כזו או אחרת גולשים מחוץ לפייסבוק יש צורך להטמיע קוד ולעקוב אחר גולשים.

האם אני יכול להטמיע פיקסל גם בערוץ היוטיוב שלי?

התשובה היא לא, למרות שערוץ היוטיוב שלנו הוא הערוץ הפרטי אין ביכולתנו להטמיע קוד ביוטיוב.

מה עוד אפשר לעשות לאחר הטמעת קוד הפיקסל?

לאחר הטמעת קוד הפיקסל נוכל ליצור המרה מתואמת אישית כלומר נוכל להתחיל ליצור התניות כדוגמא:

גולשים שעברו וצפו בדף נחיתה

גולשים שצפו בדף מכירה

גולשים שצפו בדף כלשהו באתר אינטרנט

ועוד…..

האם זה המונח ששמענו עליו הנקרא “צביעת קהל”?

כן ככל שנחליט ל”זקק קהל” , נצטרך לצבוע קהלים (לסמן) אשר עברו\ביצעו שלבים במשפך שיווקי

האם זה הכל?

לא, זהו קצה המזלג, פיקסל פייסבוק נותן לנו אפשרויות שונות ומגוונות ויכול לעזור לנו למקסם רווחים בצורה יוצאת דופן

איפה לומדים עוד על פיקסל פייסבוק?

אנו מציעים לכם להתחיל ללמוד מאחד הקורסים הדיגיטלים שלנו המלמדים על פיקסל פייסבוק ויתרונותיו

 

מקווים שתרמנו לכם ואפילו במעט

 

 

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp

צריכים עזרה? צרו קשר

יש מצב שגם אלו יעניינו אותך...

Call Now Button
×
×

עגלת קניות

איך לעשות כסף בשיווק שותפים

6 שעות של הדרכה איכותית

איביי professional

6 שעות של תוכן איכותי

לקבלת החנות ופרטים נוספים הוסיפו פרטים וניצור עמכם קשר

בבלוג שלנו כבר ביקרת?

עשרות מאמרים בנושאים שונים מחכים לך 

בוא תראה

שיווק שותפים באמזון

בכדי להפוך ל SELLER באמזון למדתי כמה חוקים על תרבות הצריכה האינטרנטית בישראל.
מרבית הצרכנים הדיגיטליים רוכשים בעלות של 650 ש״ח באתר ואנשי הפריפריה אף רוכשים בעלות גבוה יותר.

אמזון מספקת לכם פלטפורמה למסחר אינטרנטי ומתגמלת אתכם בעמלות יפות.

הוסיפו פרטים ונתחיל