מדריכים בשיווק שותפים

היי חברים 

לפני שתרכשו מוצר מידע בשיווק שותפים, רציתי לתת לכם כמה מדריכים חינמיים שיש מצב גדול שיעזרו לכם בתחילת דרככם כמשווקים צעירים.

המדריך הינו מדריך חינמי אך מקיף מאוד

בואו נתחיל…..

שיווק שותפים איך מתחילים - המדריך המלא

המדריך המקיף למתחיל בשיווק שותפים (affiliate marketing)
ממש עכשיו הגעתם למקום הנכון, אתם יכולים לסגור כל חלונית שפתוחה לכם בצדדים.
מצאתם את המדריך המקיף ביותר למשווק המתחיל.
במדריך הקרוב אתם עומדים ללמוד איך מתחילים שיווק שותפים, איזו נישה כדאי לכם לבחור בכדי לייצר עוד הכנסה נוספת מהבית ואיך לעז@#$! כולם מצליחים לייצר הכנסה פאסיבית של 5 ספרות בחודש מבלי לדעת את סדר האלף – בית?
והכל בעזרת מדריך אחד שיסגור לכם את כל הפינות.

מה אתם עושים עכשיו? 

אחד הדברים הקשים ביותר למשווק המתחיל (למי שרוצה להתחיל שיווק שותפים] הוא למצוא את מי לשווק, איזו חברה ובאיזו נישה לבחור?

מהי נישה?
לפחות 30 אנשים פנו אלי עם הבעיה הזאת ולא יודעים איך בוחרים נישה בשיווק שותפים.

ואתם פשוט לא מבינים עד כמה זה קל!
נישה יכולה להיות כל תחום שתבחרו או כל מוצר שתבחרו.

לדוגמא:
נישה יכולה להיות שיווק קורס דיאטה לנשים אחרי לידה
נישה יכולה להיות משחה טבעית לפטרת ציפורנים 
נישה יכולה להיות שיווק קורס אילוף לכלבים קטנים עד בינוניים
       וכן הלאה והלאה.

ואם אין לכם נישה ולא התחברת לכלום?

ישנם לא מעט אנשים שמתקשים למצוא נישה ולכן יש לי הצעה פשוטה אליכם.
בצעו את השלבים הבאים בכדי להתחיל.

רישמו www.google.co.il


בשורת החיפוש רישמו שיווק שותפים תוכניות או לחלופין affiliate program
עברו בין תוצאות החיפוש השונות שקיבלתם והינה לכם מאות תוכניות אפילייט.

ואם לא מצאתם עד עכשיו הנה סרטון איך למצוא נישה בשיווק שותפים

ומה השלב הבא בשיווק שותפים ?
איך מתחילים שיווק שותפים? ואיך ממשיכים מכאן?

בכדי להתחיל שיווק שותפים ישנם כמה שיטות, אני מלמד שיווק שותפים בעזרת שיטה מיוחדת ואפקטיבית במיוחד שבה תוכלו ללמוד שיווק שותפים.

בדרך שבה אני מאמין שצריך ללמוד שיווק שותפים הינה בצורה פרונטלית, אחד על אחד, עד לתוצאות הרצויות.

בסדרת מפגשים אלמד אתכם כיצד מתחילים שיווק שותפים , כיצד יוצרים נכסים אינטרנטיים שיכולים להכניס לכיסכם עוד 10,000 שקלים ויותר בכל חודש.

רציתי לחלוק אתכם בסודות השיווק שלי, כיצד אני עובד בעסק שלי שנקרא 3 צעדים לשיווק שותפים.

בלינק הבא אתם עומדים לקבל הדרכה מצוינת ואפקטיבית במיוחד שתקצר לכם תהליכים ותהפוך אתכם למשווקים מתחילים.

ליחצו על הלינק הבא בכדי להתחיל לייצר עוד 10,000 ש”ח ויותר בחודש בשיווק שותפים  

למה נכשלים בשיווק שותפים

​שמעתם לא מעט על שיווק שותפים, שמעתם על הצלחות ומשווקים תותחים אבל ישנם גם אנשים שלא מצליחים בשיווק שותפים ונכשלים!

למה ישנם אנשים שנכשלים בשיווק שותפים?
מהו הסוד בשיווק שותפים?
איך מתחילים שיווק שותפים בצורה נכונה?
איך עובדים יוצרים קמפיינים ביוטיוב?
איך אפשר להוריד סרטון יוטיוב בקלות ובמהירות?

יצרתי לכם מדריך מעולה שילמד אתכם בצורה המדויקת ביותר איך להצליח בשיווק שותפים ומהו הסוד להמנע מכישלון

בנוסף יש לי דרך לעזור לכם לייצר רווחים כבר היום בשיווק שותפים לחצו כאן בכדי להתחיל

לשיעור המלא

דף עסקי + הגדרות נכונות

בשלב זה, אחרי שכבר הבנתם מה אתם עומדים לשווק (אם לא לחצו כאן)אתם צריכים לפתוח דף עסקי בפייסבוק.
הדף העסקי עומד להיות העסק הדיגיטלי הראשון שלכם.

בשיעור הקרוב אתם עומדים ללמוד כיצד לפתוח דף עסקי בפייסבוק

כיצד לפתוח דף עסקי

​לאחר  שנפתח דף עסקי בפייסבוק יש לנו עוד כמה הגדרות שעלינו לסיים.
בחלק הקודם הסברתי לכם שעליכם להתייחס לדף העסקי שלכם ממש כמו לעסק דיגיטלי ולכן התייחסו אל הדף ממש כמו אל עסק!

דברים שלא עושים בדף עסקי
# לא מעלים פוסטים שאינם קשורים לנישה שבחרתם

בשיעור הקרוב אני רוצה ללמד אתכם איך להגדיר את הדף העסקי שלכם בצורה המקצועית ביותר

כיצד להגדיר דף עסקי בצורה נכונה

לאחר שתפתחו את הדף העסקי הראשון שלכם נותר לכם עוד מספר דברים שעליכם לעשות:
ללמוד כיצד משתמשים בשיווק ממומן
ללמוד כיצד משתמשים בשיווק אורגני
להכיר את עולם השיווק הדיגיטלי.

התמנון השיווקי בעסק שלך

​לפני שנתקדם לשלבים המעשיים בשיווק שותפים אני רוצה שתכירו את התמנון השיווקי בעסק שלכם.
ואם אין לכם תמנון שיווקי בעסק כדאי שתתחילו לגדל אותו.
בשיעור זה אני רוצה להכיר לכם את התמנון שאני קורא לו זאב.

מצחיק נכון?

למה זאב?
ז- זרועות
א- ארוכות
ב- בכל פלטפורמת שיווק

למה אתם צריכים את זאב בשיווק שותפים?

​תדמיינו לרגע תרנגול (ויסלחו לי מראש הצמחונים והטבעונים) שהדבר היחיד שמפריד בינו לבין החיים הוא וריד אחד בודד.
כל עוד הוריד ממשיך להזרים דם למוח התרנגול חי, בשניה שהוריד מתנתק מה קורה לתרנגול? 
מת!

כך גם העסק הדיגיטלי שלכם (העסק שלכם בשיווק שותפים)

ישנם לא מעט משווקים שעושים טעות איומה, אותם משווקים נשענים על פלטפורמת שיווק אחת כדוגמא:
דף עסקי בפייסבוק
אתר אינטרנט
קבוצת פייסבוק

ולמי שלא מכיר את פייסבוק, כמוכם למשל, הוריד של העסק הדיגיטלי  בשיווק שותפים עומד על ערש דווי (תרגום מויקיפדיה למי שירצה נמצא בלינק הבא) ועומד למות בכל רגע נתון.

מה זאת אומרת לא מכיר את פייסבוק?

לקח לי לפחות שנתיים להבין איך מותר לשווק בפייסבוק, על הדרך סגרו לי לפחות 9 מנהלי מודעות + יש לי הגבלה שבה אסור לי לשווק מהפרופיל האישי שלי בצורה ממומנת.

ומה אתם חושבים העסק שלי מת?
ממש לא!
למה?
כי גידלתי תמנון עם זרועות ארוכות שנמצאות כמעט בכל זרוע דיגיטלית (פלטפורמה).

איך אתם מתחילים לגדל את "זאב" התמנון?

בואו נבדוק אילו פלטפורמות שיווק (ערוצי שיווק) קיימים היום:
1. פייסבוק
א. קבוצת פייסבוק
ב. דף עסקי

2. יוטיוב – ערוץ יוטיוב עסקי

3. אתר אינטרנט – אתר מכריתי\תדמיתי

4. אינסטגרם

5. whatsapp עסקי
א. קבוצת whatsapp

6. בלוג ועוד.

המטרה שלכם היא לעבוד עם כל הפלטפורמות בו זמנית ושכל פלטפורמה תוכל לכוון את הלקוח לפלטפורמה הנוספת שלכם

מה הכוונה תכוון לפלטפורמה הנוספת?

​כשאנחנו מתחילים לגדל\לפתח את התמנון שלנו אנחנו צריכים להוסיף קישורים

לדוגמא:

 בקבוצת הפייסבוק שלי שותף הזהב – שיווק שותפים מדריכים וטיפים (אם אתם עדיין לא שם זה הזמן להצטרף)
ערכתי לייב שמסביר לפרטי פרטים כיצד יוצרים קישורים בין פלטפורמה לפלטפורמה.

הלינק לצפייה בוידאו נמצא כאן  (מומלץ מאוד)

בסופו של דבר יש לנו שימוש בכל פלטפורמות השיווק הקיימות וגם אם מסיבה כלשהי פייסבוק יחליטו להתעלל בנו או שעברנו על חוק מסוים ופייסבוק החליטו לסגור לנו חשבון, העסק שלנו ממשיך לקבל זרם תנועה מפלטפורמות שונות ומגוונות.

איך מייצרים נכס דיגיטלי?

בחלק זה של השיעור אתם עומדים ללמוד מהו נכס דיגיטלי ומהו אתר שותפים?

מהם נכסים דיגיטלים?

נכס דיגיטלי הוא כל כתובת URL שברשותנו

לדוגמא: 

אתר אינטרנט – www.3stepstostart.com

בלוג

דף עסקי

קבוצת פייסבוק

דף אישי ועוד.

מדוע להחזיק בכמה שיותר נכסים דיגיטלים?

בניגוד לנכס פיזי כמו חנות שיכולה להיסגר עקב חוסר רווחיות , נכס דיגיטלי נשאר לתקופות ארוכות פעיל גם אם אנחנו לא פעילים בנוסף אין לנו צורך לשלם עליו (מלבד כמה שקלים בודדים בשנה)

בנוסף נכסים דיגיטלים עובדים בשבילנו בצורה מדהימה 

הנה דוגמא:

חיפשתי בגוגל מטפל NLP.

 

התוצאות הראשונות שתמצאו יהיו הקמפיינים הממומנים

 

לאחר מכן נמצא את התוצאות האורגניות שמופיעות לפני סריקה ממוחשבת של גוגל ו SEO

שימו לב כמה תוצאות חיפוש יש לגוגל בנושא NLP.

גם אם אף אחד מהעסקים הללו לא נגע ב-9 חודשים האחרונים בנכס הדיגיטלי, הנכס עדיין יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ואני כלקוח אכנס אל האתר וארכוש את המוצר\השרות שמוצע.

נכס יכול להיות גם דף עסקי בפייסבוק.

 

לדוגמא:

מצורף לכם שיעור שערכתי על נכסים דיגיטלים ואתרי אינטרנט

איך מגיעים לקהל הנכון? איך מטרגטים בפייסבוק?

בהדרכה הקרובה אתם עומדים ללמוד על 2 דרכים עיקריות בהם אנו מטרגטים קהל בפייסבוק.

1. טירגוט קהל על סמך מקורות ידועים גיל, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין, (תאריך לידה).
2. טירגוט קהל על סמך איטרקציה של הלקוח עם העסק הדיגיטלי שלכם \ הנכנס המניב שלכם.

בשיעור הקרוב אנו נעסוק בדרך הראשונה, איך לטרגט קהל בפייסבוק לפי תחומי עניין, גיל, מיקום גאוגרפי.

בשלב הראשון תכירו את מנהל המודעות של פייסבוק.

במנהל המודעות של פייסבוק אנו נוציא את כל הקמפיינים שלנו, נוכל לערוך אותם, להוסיף תמונה אם חסר, להעלות סרטון לפייסבוק ועוד.

למעשה מנהל המודעות של פייסבוק הינו מנהל הבקרה שלנו.

כיצד לטרגט בפייסבוק - חלק א'

איך מגיעים לקהל הנכון?
איך מטרגטים בפייסבוק? חלק ב'

​בחלק זה של השיעור אתם עומדים ללמוד כיצד לטרגט קהל אשר יצר אינטרקציה כלשהי עם העסק הדיגיטלי.

אינטרקציה דיגיטלית בפייסבוק נמדדת על לפי מספר פרמטרים.

כדוגמא:
1. קהל אשר ביצע פעולה כלשהי ( לייק, תגובה, שיתוף )
2. אשר צפה בסרטון תוכן שלנו
3. קהל אשר יצר קשר עם העסק הדיגיטלי שלנו

ישנם עוד המון פרמטרים שנשמע במהלך הדרך על שיווק שותפים ושיווק בפייסבוק.

אחד המושגים הנוספים שאתם עומדים לשמוע לא מעט הוא LOOKALIKE. 

מהו קהל LA - LOOKALIKE

​קהל LA או לוקאלייק הינו קהל דומה לקהל מקור.

קהל מקור הינו קהל שיצרנו בעזרת פייסבוק 

לדוגמא : מספר האנשים שצפו בסרטון מסוים במשך 25% מהזמן.

 לאחר שיצרנו קהל זה,  אנו יכולים ליצור קהל דומה לקהל המקור.

קהל דומה מסתמך על האלגוריתם של פייסבוק.

פייסבוק יודעת ליצור לנו קהל שממש דומה לאותו הקהל שצפה בסרטון שהפצנו ברשת.

בשיעור הקרוב אתם עומדים ללמוד כיצד יוצרים קהל על סמך אינטרציה של לקוחות עם העסק הדיגיטלי שלכם.

כיצד לטרגט בפייסבוק - חלק ב' זמן צפייה : כ- 24 דק'

דפי נחיתה ומערכות דיוור

​בחלק זה של המדריך המקיף לשיווק שותפים אני רוצה ללמד אתכם על דפי נחיתה ומערכות דיוור.

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הינו דף עם טקסט מסוים , וידאו , וטופס הרשמה.

בעזרת טופס הרשמה יכול בעל העסק ליצור קשר עם הלקוח.

דוגמא: אם אני לקוח שגולש בין דפי האינטרנט השונים במטרה לחפש חומרי למידה על קורס nlp רב הסיכוים שאתקל בהמון ערך שהמנטורים נותנים לי.
באחד מהדפים תופיע לי האפשרות ליצור קשר עם המנטור בצורה כזו.

מערכות הדיוור

בדר”כ מערכות דפי הנחיתה משולבות עם מערכות דיוור , כלומר אותה המערכת שתעזור לנו ליצור דפי נחיתה תיתן לנו את האפשרות ליצור דיוור במייל ללקוח.

כיצד תורם לנו הדיוור האוטו’?

הסטטיסטיקות מראות שלקוח לא יקנה מאיתנו בפעם הראשונה, בייחוד אם נתקל בעסק שלנו בפעם הראשונה בדיגיטל ולא באופן פיזי.
וכאן בדיוק תורם לנו הדיוור האוטו’.
בדיוור האוטו’ נוכל ליצור קשר עם הלקוח שלנו ולהציג לו כל דבר שרק נראה לנכון.
לדוגמא:
סרטון מערוץ היוטיוב שלנו
טקסט שמסביר מי אנו וכיצד נוכל לעזור ללקוח שלנו
הכרות עם הדף העסקי שלנו
הכרות עם קבוצת פייסבוק (רצוי לפתוח) ועוד המון ערך שנוכל להעביר בעזרת דיוור אוטו’

מערכות דיוור ודפי נחיתה רב מסר - סרטון הדרכה זמן צפייה : כ- 22 דק'

סגירת תפריט
Call Now Button
×
×

עגלת קניות

עוד מדריכים? קבלו ישר למייל

ספאם זה ללוזרים! לא שולחים ספאם

"תבנו את החלומות שלכם, או שמישהו אחר ישכור אתכם כדי לבנות את שלו"

הגיע הזמן שתעשו עם זה משהו ותבנו את העסק שלכם