שיווק שותפים – מדריך צעד אחרי צעד (שנת 2020)

שיווק שותפים עם מורה פרטי

מאז ששמענו על הצעת החוק של 4 ימי עבודה בשבוע נראה שלכולם יש את אותה המטרה, להרוויח כסף בשיווק שותפים ו…

להתעורר בבוקר, לפתוח את הלפטופ ולראות משהו כזה

שיווק שותפים עם מורה פרטי

הכנסה פאסיבית.

האם זה חלום?
להרוויח כסף בזמן השינה.
עבור 99% מהאנשים שיווק שותפים היא הפלטפורמה דרכה הם מייצרים כסף (וגם עבורי)

הרעיון העומד מאחור הוא לשווק מוצרים של אנשים אחרים דרך רשת שותפים ולהרוויח עמלה אם אכן נקנה מוצר דרך השיווק שלכם.

שיווק שותפים מתבסס על חלוקת הכנסות.

אם יש לך מוצר ואתה רוצה למכור יותר, אתה יכול להציע למשווקים תמריץ פיננסי (עמלת משווק) דרך תוכנית שותפים.

אם אין לך מוצר ואתה רוצה להרוויח כסף, אתה יכול לקדם מוצר שאתה מרגיש שיש לו ערך ולהרוויח ממנו הכנסה כמשווק שותפים.

דיברתי על זה לא מעט בעבר, אבל היום אני רוצה לצלול עמוק יותר ולהסביר מה זה בעצם שיווק שותפים, אילו צדדים יש לו ואיך מתחילים.

אז בואו נצלול אל המדריך לשיווק שותפים שלי.
מוכנים?

ההגדרה לשיווק שותפים

שיווק שותפים הוא תהליך השתכרות של עמלה על ידי קידום מוצרים או שירותים של אנשים אחרים (או של חברה).

תומר גולדברג

עם זאת ויקיפדיה אוהבת להגדיר שיווק שותפים בעזרת 4 גורמים שונים: 

  • הסוחר
  • רשת השותפים
  • המשווק
  • הלקוח

אחרים מדברים על 3 גורמים ולא 4

מקור התמונה cj

אני אסביר את כל 4 הגורמים . אבל, כשמדובר בשיווק בפועל, ישנם שני צדדים: יוצר ומוכר המוצר ומשווק השותפים.

לכן ניתן לראות בשיווק שותפים כתהליך הפצת מוצרים ושיווק מוצרים על פני גורמים שונים, כאשר כל צד מקבל חלק מההכנסות בהתאם לתרומתו.

זה לא רק הקידום או רק יצירת המוצר שמגדירה את מי שאתה כמשווק שותפים.

אתה יכול להיות גם היוצר וגם המשווק ועדיין להרוויח מהרעיון הבסיסי של חלוקת הכנסות.

כעת נראה את כל החלקים במערכת שיווק שותפים מצליחה של שותפים עצמאיים.

הסוחר: לעיתים ידוע גם כיוצר, המוכר, המותג, הקמעונאי או הספק.

זה הצד שיוצר את המוצר. זו יכולה להיות חברה גדולה, כמו דייסון, שמייצרת שואבי אבק. לחלופין, זה יכול להיות פרט יחיד כמו קורס דיגיטלי בשיווק שותפים.

החל מיזמי סולו ועד סטארט-אפים ועד חברות ענק, כל אחד יכול להיות הסוחר מאחורי תוכנית שיווק שותפים.

הם אפילו לא צריכים להיות מעורבים באופן פעיל, הם רק צריכים שיהיה להם מוצר למכור.

השותף: הידוע לפעמים גם כמשווק. משווקים יכולים לנוע בין אנשים בודדים לחברות שלמות.

עסק שיווק שותפים יכול לייצר עמלות של כמה מאות דולרים בכל חודש או עשרות מיליוני דולרים.

כאן מתחיל השיווק.

משווק או חברה גדולה מקדמים מוצר שותף אחד או מספר משווקים מנסים למשוך ולשכנע לקוחות פוטנציאליים ברכישת המוצר של הסוחר כך שבסופו של דבר קונים אותו.

ניתן לשווק זאת על ידי הפעלת בלוג ביקורת של מוצרי הסוחר. לדוגמה:

בלוגים לשיווק שותפים
בלוגים לשיווק שותפים

הצרכן: הלקוח או הצרכן גורמים למערכת השותפים לחיות ולהתקיים.

ללא מכירות, אין עמלות לחלוקה ואין הכנסות שאפשר לחלוק.

השותף ינסה לשווק לצרכן בכל ערוץ שייראה לנכון, בין אם זו רשת חברתית, באנרים דיגיטליים או באמצעות מנועי חיפוש שמשתמשים בשיווק תוכן בבלוג.

האם הצרכן יודע שהוא רכש דרך שותף ולא דרך המקור זו כבר ההחלטה של המשווק

חלקם בוחרים ליידע את הצרכנים שלהם  ויותר משווקים נוטים להיות שקופים יותר בנוגע לשיווק שלהם ובעמלת השיווק, אך אחרים אינם נוטים לספר.

 הצרכן בדרך כלל לא ישלם מחיר גבוה יותר למשווק השותפים, שכן עלות  המוצר ברשת השותפים כבר כלולה במחיר הקמעונאי.

רשת השותפים: לא כולם מכירים את החלק של רשת השותפים אבל, אני מאמין שמדריך לשיווק שותפים צריך לכלול רשתות, מכיוון שבמקרים רבים, רשת עובדת כמתווך בין המשווקים לסוחר. 

במקרה של קידום מוצרי צריכה, כמו כלים, ספרים, צעצועים וחפצי בית, רשת השותפים הגדולה ביותר, ללא ספק, היא אמזון.

תוכנית השותפים  ב- Amazon Associates מאפשרת לך לקדם כל פריט שנמכר בפלטפורמת אמזון.

 
רשת השותפים של אמזון
שיווק שותפים באמזון

כל אחד יכול להירשם לתוכנית השותפים של אמזון וליצור קישור שותפים מותאם אישית למוצרי אמזון.

אם מישהו רוכש דרך הקישור שלך, אתה מרוויח עמלה קטנה.

עם הבהרת התנאים הבסיסיים, בואו לקבל סקירה כללית כיצד תוכלו להתחיל בצורה הטובה ביותר עסק חדש בשיווק שותפים

סקירה כללית

כפי שאמרתי, יש בעיקרון שני צדדים במשוואה של שיווק שותפים שאתה יכול לבחור בהנחה שאתה לא מתכוון לבנות רשת שותפים .

אתה יכול להיות סוחר ולגרום לאחרים לקדם את המוצר שלך, בתמורה לתת להם עמלה מהמכירות שהם מבצעים.

לחלופין, אתה יכול להיות משווק שותפים של מוצר אחד או כמה שתרצה לקדם ולשווק ובתמורה להרוויח כסף.

בעוד שרוב האנשים מתחילים בנתיב של המשווקים וזה בהחלט הדרך הקלה יותר לדרך,  לא מספיק לייצר תנועה בכדי להרוויח הכנסה משמעותית רק ממכירות שותפים.

זו הסיבה שאעבור אתכם בארבעת הצעדים הבסיסיים שתוכלו לנקוט בכדי להתחיל בשני הצדדים בענף השיווק השותפים.

איך להפוך לסוחר ב-4 צעדים

אם אתה רוצה להיות הסוחר בתוכנית שותפים ואז להרוויח כסף על ידי כך שמשווקים מוכרים את המוצר שלך, ישנם 4 צעדים פשוטים ובכל זאת לא קלים שתוכל להתחיל.

ראשית, צריך להיות לך רעיון למוצר. אני רוצה להציג לך כמה דרכים בהן תוכל ליצור רעיונות אלה, על סמך מה שכבר פופולרי, בחלק הבא.

שנית, עליך לאמת את הרעיון שלך. אתה יכול פשוט להמשיך ולבנות את הרעיון שלך. אבל מה אם אנשים לא ממש מעונינים בזה?

רעיון טוב הוא רק אם אנשים באמת רוצים להפוך אותו למציאות.

דבר שלישי, אתה צריך ליצור את המוצר בפועל.

מכיוון שיצירת מוצר פיזי בדרך כלל מגיעה עם השקעות וסיכונים אדירים,

אני אראה לך דרכים ליצור מוצרים דיגיטליים.

זו הדרך הטובה ביותר להתחיל, מכיוון שהם בדרך כלל דורשים רק את הזמן שלך ומעט השקעה או ללא השקעה בכלל. כמו כן, ברגע שהמוצר שלך נוצר , אתה עדיין צריך למצוא שותפים לקידום המוצר שלך וכאן רשתות שותפים יכולות לעזור.

צעד ראשון - מצא רעיון מצוין למוצר

אנשים תמיד אומרים שקשה להמציא רעיון.

אז לא. רעיונות קלים. אבל, אם אתה חושב שהרעיון שלך צריך להיות סופר אתה טועה , זה יקשה עלייך מאוד.

אם אתה רוצה להרוויח כסף משיווק שותפים, תסתפקו בבסיס, פשוט תראו אילו מוצרים ושירותים כבר קיימים. ושיקולו כיצד תוכלו לשפר אותם, על ידי פתרון  בעיות במוצרים אלה.

כמובן, תמיד אפשר לבחור נושא שאתה מעוניין בו או מעורב בו.

 

צעד שני -אמת את הרעיון שלך

על מנת שלא  תעשה בסופו של דבר סדרה מטורפת של סרטי וידאובכל נושא שתבחר עליך לנסות תחילה למכור את הרעיון שלך.

איך אתה עושה את זה?

פשוט: אתה מבקש מאנשים לשלם לך על זה.

איך אתה מוצא את האנשים האלה?

קל, כתוב פוסט בפייסבוק שלך וספר על העסק החדש שלך , בקש מחברים ומכרים שיעשו שיתוף, נסה בנוסף לכתוב את הפוסט בקבוצות פייסבוק בנושא.

זכור שתהליך זה הוא לא בכדי לשאול אם היו מוכנים לקנות אלא ממש לנסות למכור.

חברים טובים הם נשמות טהורות ויכתבו לך שאתה מלך ונסיך את בפועל לא ירכשו דבר או חצי דבר ממך והם אינם הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

אם מצאת רוכש פוטנציאלי תוכל להעזר בשרות PAYPAL ולגבות תשלום.

ברגע שהבנת שהמוצר הדיגיטלי שלך שווה משהו וכי הביקוש גבוה התחל לבנות את המוצר

 

צעד שלישי - התחל בבניית המוצר

יש המון שלבים שצריך לבצע ליצירת מוצר וזה אינו מדריך יזמות, אבל אני רוצה להצביע על כמה טיפים  טובים.

אני אתן לך רק משאבים להתחלת מוצרים דיגיטליים, מכיוון שאני לא רוצה שתבזבז זמן וכסף יקר על יצירת מוצר פיזי בניסיון הראשון שלך 🙂

 
 

אלה נקודות התחלה טובות. יצירת מוצרים דיגיטליים היא הרבה יותר קלה, מכיוון שזה פשוט לוקח רק את הזמן ולעיתים מעט השקעה כספית, אך בדרך כלל לא יותר ממחיר חד פעמי לתוכנה.

לאחר שהמוצר נוצר ונמסר לקונים הראשונים שלך, הגיע הזמן לפנות אל רשת שותפים.

צעד רביעי - חפש רשת שותפים לשת״פ

ישנן המון רשתות שותפים שתהינה מוכנות לעזור לך למכור את המוצר הדיגיטלי שלך.

אם המצר שלך נכתב באנגלית תוכל להעזר אף ברשת השותפים המוצלחת clickbank.

אם המוצר שלך נכתב בעברית בלבד תוכל למצוא מספר גדול של רשתות שותפים שיעזרו לך למכור את המוצר שלך תמורת אחוזים מהמכירה

4 צעדים להפוך למשווק שותפים

בדומה לתהליך של איך להפוך לסוחר, ישנם גם 4 צעדים שתוכלו לנקוט בכדי להתחיל את המסע שלכם כמשווקי שותפים.

ראשית, עליכם להתחיל לבחון מוצרים בנישה שלכם. ניתן לעשות זאת בערוץ יוטיוב, או בבלוג 

שנית, עליך לאסוף מיילים וליצור רשימת תפוצה, כך שתוכל להתחבר לקהל שלך בכל עת שתרצה ולא תצטרך לקוות שהם יראו את התוכן שלך.

שלישית, אתה יכול ליצור וובינרים כדי לבצע מכירות רבות בפרק זמן קצר, ובמקביל להגדיל את רשימת הדוא”ל שלך ויצירת תוכן חדש.

לבסוף, ברגע שהעסק  שלך יתחיל להרוויח כסף, אתה יכול להגדיל את הצמיחה שלך באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק

שלב 1: סקור מוצרים בנישה שלך

קל יותר להתחיל כשותף מכיוון שאתה כבר משתמש ואוהב המון מוצרים, כך שכל מה שאתה צריך לעשות זה לדבר ולהמליץ עליהם בפומבי.

התחל בבחינת השותפים בשלב 4 להפוך לסוחר, כי זה מה שאתה מנסה להתחיל בשלב זה. כל מוצר נמכר

שיווק שותפים אליאקספרס
שיווק שותפים אליאקספרס
שיווק שותפים דרך יוטיוב
אתה יכול לזהות את המשווקים בבלוגים  על ידי הזנב הארוך “/ ref …” בסוף הקישור הרגיל
איך לזהות קישורי שותף
איך לזהות קישורי שותף

זה בדרך כלל הצעד הראשון להתחיל שיווק שותפים באמזון ולקבל עמלות הוא פשוט להרשם ל- Amazon Associates לקבל קישורי שותף משלכם לכל מוצר באמזון ולהתחיל לשווק

עם זאת, אם אתה מסתמך רק על הקונים שיקראו את ההמלצות שלך, זה אומר שתצטרך תנועה רבה כדי להתחיל להרוויח כסף גדול באמת. אבל, אם אתה מוצא דרך ליצור קשר ישיר עם הקהל שלך, אתה יכול לשווק אליו מתי שבא לך, ולא רק כשהם מגיעים לאתר שלך.

כאן נכנס שלב 2.

מספר 2 - וובירנרים

וובינרים הם כלי מדהים.

דמיין שאתה רוצה לקנות קורס חדש.

מה גורם לך לרצות לקנות אותו יותר:

קריאת ביקורת בבלוג או לראות וובינר חי?

מספר 2 כמובן!

בעזרת כלי, כמו שלח מסר , תוכל  ליצור דף נחיתה פשוט, בו אנשים יכולו להירשם לסמינר האינטרנט שלך

וובינרים הם דרך נהדרת לתקשר עם הלקוחות, להראות להם את המוצר שאתה מקדם בשידור חי ולענות על כל שאלה שיש להם. 

אפשר:

להציג את תכונות המוצר

להציג שימושים שונים של המוצר

לדבר על היתרונות והחסרונות שלו

ספר לאנשים את ההיסטוריה האישית שלך עם המוצר

לעזור לקהל שלך להפיק ממנו את המרב ועוד…

מספר 3 - הרחיבו את העסק בעזרת פרסום ממומן

ברגע שהעסק שלכם בשיווק שותפים מתחיל להניב תוצאות, זה הזמן להתחיל לחשוב על פרסום בתשלום.

אני לא מתכוון להראות לך איך לעשות זאת כאן, מכיוון שפירסמתי על זה מספר מאמרים באתר

המרות הן כל מה שחשוב כאן. אתה יכול להשתמש בפרסום PPC כדי: לגרום לאנשים להירשם לוובינר  שלך ואפשר להגדיל את רשימת הדוא”ל שלך בכדי לקבל יותר מכירות.

שיטה מספר4 - חנות תומכת למוצרי אמזון

נכון שאפשר לשווק לרשימת התפוצה ונכון שאפשר לעשות שיווק PPC אבל אין ספק ואפילו הקטן ביותר שאם ברצונך להגיע לרווחים יפים של כמה אלפי דולרים בחודש חנות אינטרנטית זה הדבר שדרוש לך.

לחנות דיגיטלית מספר יתרונות בולטים לשיווק שותפים:

  • היכולת להציג עשרות אלפי מוצרים בו זמנית
  • היכולת להציג מוצרים לפי קטגוריות
  • היכולת להתממשק לעוד רשתות שיווק גדולות כמו אליאקספרס ואיביי
  • היכולת למכור בעתיד מוצרים משלך

ועוד מגוון רחב של אפשרויות שנפתחות בפנייך בעזרת חנות דיגיטלית.

חנות דיגיטלית
חנות מייצ׳וק - להציג בקטגוריות את מה שאתה משווק

לסיכום

זמן לסכם מחדש.

כפי שכבר רשמתי ישנן שתי דרכים להתחיל שיווק שותפים.

אתה יכול להיות סוחר או משווק.

ארבעת הצעדים להפוך לסוחר הם:

      1. רעיון מוצר ערך מוסף.

2. אימות הרעיון על ידי כך שנגרום לאנשים לשלם  מראש על המוצר.

3. יצירת מוצר זה.

4. מציאת רשת שותפים, כדי לשתף פעולה עם מי שיקדם את המוצר שלך.

 

4 השלבים להפוך למשווק:

1. מתחיל לסקור מוצרים בנישה שלך

2. בניית רשימת דוא”ל שימוש בוובינרים חיים כדי להגיע אל הקהל שלך ולבצע מכירות

3. בזמן צמיחת העסק  שלך יש להתחיל בפרסום PPC שיווק שותפים הוא דרך טובה להתחיל בשיווק מקוון.

     4. בניית חנות דיגיטלית לשיפור והדגלת המכירות

השאלה היחידה היא, באיזה צד אתה מתכוון לבחור?

מוזמן\ים להגיב בתגובות

שאלות נפוצות בשיווק שותפים

שיווק שותפים היא פלטפורמת הכנסה שבה אתה מקדם מוצרים ושירותים של מישהו אחר.

אם אתה מייצר מכירה עבור החברה, אתה מקבל תשלום. אם אתה לא מייצר מכירה, אתה לא מקבל תשלום.
הכנסות בשיווק שותפים אינן עקביות.

תסתכל על הכנסות על בסיס שנתי במקום חודשי.

משווק מנוסה יכול להרוויח בין 60,000 לשנה כהכנסה נוספת לשנה ל-500,000 כעבודה עיקרית.
Clickbank, JVzoo, Clickbooth,   תוכנית השותפים של אמזון ותוכנית eBay Partners.אפילאייט מרקטינג באליאקספרס ועוד מגוון גדולשאפשר למצוא בגוגל



לא זה לא.

חשוב על זה כעל עבודת מכירות  ושיווק בלבד.

אתה מקבל תשלום בכל פעם שאתה מבצע מכירה לעסק.

רוצים להצליח?
קבלו הצעה לליווי אישי

הוסיפו פרטים ליצירת קשר

השאר תגובה

כתיבת תגובה

הצטרפו וקבלו טיפים ומאמרים חשובים בנושא

מבטיח שלא לשלוח ספאם או קידום מכירות אלא רק תוכן איכותי (גם אני לא סובל ספאם)

Call Now Button
×
×

עגלת קניות

6 שעות של תוכן איכותי על יצירת כסף מהבית

6 שעות של תוכן איכותי על יצירת כסף מהבית

איביי professional

6 שעות של תוכן איכותי

לקבלת החנות ופרטים נוספים הוסיפו פרטים וניצור עמכם קשר

שיווק שותפים באמזון

בכדי להפוך ל SELLER באמזון למדתי כמה חוקים על תרבות הצריכה האינטרנטית בישראל.
מרבית הצרכנים הדיגיטליים רוכשים בעלות של 650 ש״ח באתר ואנשי הפריפריה אף רוכשים בעלות גבוה יותר.

אמזון מספקת לכם פלטפורמה למסחר אינטרנטי ומתגמלת אתכם בעמלות יפות.

הוסיפו פרטים ונתחיל