10 טיפים לשיווק יעיל באינסטגרם (שפשוט עובדים)

10 טיפים לשיווק יעיל באינסטגרם
10 טיפים לשיווק יעיל באינסטגרם

מאז הקמתה של הפכה אינסטגרם לפלטפורמה האולטימטיבית לשיתוף תמונות ולפלטפורמה שיווק חזקה לא פחות.

למעלה מ- 800 מיליון משתמשים חודשיים פעילים.

יותר מ- 60 מיליון תמונות מוצגות בכל יום, ו -1.6 מיליארד “לייקים” מדי יום.

קצב גדילה של מובילי דעת קהל  עם כמות עצומה של עוקבים.

עם התוכנית השיווק הנכונה, תוכלו גם אתם להפוך לאושיות אינסטגרם ולהתחיל להתפרנס (ואפילו יפה מאוד) מהפלטפורמה

עליכם לפרסם את הסוג הנכון של התוכן כדי להישאר רלוונטיים לעוקבים הנוכחיים תוך כדי יצירת תוכן חדש ועדכני.

זה לא קל כמו שזה נשמע ולפעמים קשה לדעת אילו סוגים של פוסטים עובדים הכי טוב להגדלת כמות העוקבים.

להלן 10 טיפים לשיווק באינסטגרם (שפשוט עובדים) שבהם תוכלו להשתמש בכדי להפוך את הפלטפורמה הפופולרית לכלי עסקי ופלטפורמה שיווקית מדהימה.

ראשית, עליך לעבור לפרופיל עסקי.

1. הפיכת אינסטגרם לפרופיל עסקי

לפני שתחשבו על שיווק באינסטגרם בדקו האם האינסטגרם שלכם הינו עסקי.

במידה ולא , הפכית אינסטגרם פרטי לעיסקי מתבצעת ע״י מספר פעולות פשוטות

פשוט התחל בהגדרות ולחץ על “עבור לפרופיל עסקי”.

ישנם כמה יתרונות ברורים לפרופיל עסקי, לדוגמה עוקבים יכולים ללחוץ על כפתור יצירת קשר כדי ליצור איתך קשר ישירות מדף האינסטגרם שלך, בדיוק כמו שהיו עושים מאתר האינטרנט שלך.

פרופיל עסקי מאפשר לך ליצור ולפרסם מודעות אינסטגרם מבלי שתצטרך להשתמש בכלי הפרסום של פייסבוק.

בפורפיל עסקי אתה יכול גם לגשת לכלי הניתוח של אינסטגרם, המכונים ״תובנות״ וקבל נתונים סטטיסטיים לגבי ההופעות והיקף הפוסטים שלך.

לאחר שביצעת את כל הפעולות הנדרשות עליך להתחיל להשתמש בהן כדי לעקוב אחר ערכים ולהכיר את קהל היעד שלך.

2. השתמש בכלים חיניים לשיווק באינסטגרם

אם אתם מכירים את פייסבוק, פרופילים עסקיים באינסטגרם אינם שונים כל כך מפרופילים עסקיים בפייסבוק.

באמצעות ״תובנות״ (insights), תוכל להציג נתונים סטטיסטיים כמו הופעות, נתוני מעורבות ועוד.

תוכל אפילו לקבל פירוט של הנתונים הדמוגרפיים של העוקבים שלך, כולל מידע על גילם, מין, מיקום והשעות בהם הם הכי פעילים.

בעזרת כלי התובנות אתה יכול לקבל תובנות ספציפיות על פוסטים שבועיים שמראים לך כמה עוקבים התווספו לפרופיל שלך באותה תקופה ומה היו הפוסטים המובילים שלך.

אל תזלזל בכלים החינמים שאינסטגרם נותנת לך מכיוון שאתה יכול להשתמש בהם כדי להבין (כמעט במדויק) כיצד עוקבים מתקשרים עם התוכן שלך.

ככל שתדע יותר על האופן שבו העוקבים מתקשרים עם הפוסטים שלך, כך תוכל להתאים את התוכן שלך לטובת מעורבות.

קטגוריה אחת של פוסטים שכמעט תמיד תופסת תשומת לב היא טיזרים במוצרים.

איך למכור בעדינות ואלגנטיות בעזרת טיזרים למוצר

מה אם הייתם יכולים למכור מוצרים רק על ידי פרסום טיזרים למוצרים באינסטגרם?

ובכן, אפשרי.

אינסטגרם היא פלטפורמה מדהימה לשווק את המוצרים שלך רק אם תדע לשווק כמו מקצוען ולמור על יחסים תקינים עם העוקבים שלך.

אם תדחוף מדי, כמות העוקבים שלך תצנח אבל פוסטים בנושא טיזרים למוצרים הם דרך פשוטה לדבר על המוצר שלך ולהגביר את ההתרגשות בלי להיראות כאילו אתה מנסה יותר מדי.

להלן שני פוסטים מדף האינסטגרם של Gilt Man שלא מנסים ישירות למכור מוצר, אלא מציעים אפליקציה בחינם בה המשתמשים יכולים לקנות את כל המלאי של המותג.

המותג מציע הנחה של 70% תוך הצגת תמונות של חלק מהפריטים הזמינים לרכישה.

הפוסטים קיבלו אלפי לייקים כל אחד, וזה נחשב להמון בעולם הפרסום.

המודעות פועלות מכיוון שאינן דחופות.

הם מעודדים משתמשים עם הנחות ותמונת המוצר כדי להוריד את האפליקציה ולרכוש ממנה.

זה עובד כמעט בכל ענף. 

כשאינך מציק לאנשים על מוצרים שהם מעוניינים בהם ואינך דוחף אותם לקנות שום דבר, סביר להניח שהם ילחצו על הקליק ובעצמם יקנו משהו.

וגם אם לא, הם לפחות יגלו עניין בפוסט שלך על ידי לייק,תגובה או שיתוף.

אז אל תפחד להשוויץ (בעדינות) והצד גם תמונות מוצר ללא דחיפה לקנייה.

פשוט עשה זאת בעדינות.

זה גם עובד עם מודעות ממומנות.

10 טיפים לשיווק יעיל באינסטגרם

4. צור הודעה ממומנת לשיווק באינסטגרם

מודעות אינסטגרם הפכו לדבר שבשגרה בפלטפורמה.

החלק הכי טוב? אתה יכול לשלוט במדויק כמה תרצה להוציא עליהם על ידי קביעת תקציב מודעות.

אתה יכול להציג רק מודעה ממומנת אחת או מודעות מרובות בעזרת תכונת הקרוסלה.

זה נותן למותגים (וגם לעסקים קטנים) את היכולת להציג לקהל שלהם בצורה חדשה ומעניינת.

לפני עידן הפרסום הממומן, רק משתמשים העוקבים אחר חשבונך יכלו לראות את העדכונים והתמונות שלך.

כעת, מותגים יכולים לקדם את התמונות שלהם לכל מי שמתאים לקהל היעד שלהם כדי להגדיל את טווח ההגעה שלהם מאי פעם.

במודעה ממונמת שים לב גם לתוכן ודמוגרפית הקהל שלך

אתה יכול להפוך פוסטים קיימים גם למודעות ממומנות, אז עקוב אחר הפוסטים המובילים שלך.

ניתן אף להציג את הפוסטים המצליחים ללקוחות פוטנציאליים נוספים בעזרת מודעות ממומנות.

הפעל מספר פוסטים לקהלים שונים בו זמנית לצורך מעורבות רבה עוד יותר.

זכור כי ישנן הרבה מאוד צורות של מודעות ממומנות שאתה יכול לפרסם, כגון:

  • תמונות
  • וידאו
  • קרוסלה
  • סטוריז
  • סטוריז קאנבס 

הסטורי של אינסטגרם , בממומן או לא , היא עוד דרך מדהימה ליצור חיבור עם העוקבים שלך

10 טיפים לשיווק יעיל באינסטגרם

5. הסטורי של אינסטגרם ככלי שיווק

אם אתה רוצה ליצור לידים, הסטורי של אינסטגרם זה המקום!

הסטורי של אינסטגרם שונה מפוסטים רגילים באינסטגרם מכיוון שהם מגיעים בפורמט שונה.

הם קיימים רק 24 שעות, אך ניתן לשמור סיפורים ולעשות בהם שימוש חוזר בשלב מאוחר יותר.

תכונה זו דומה מאוד לסטורי של  Snapchat (והיא אפילו מתחרה ישירה).

במקום להופיע בעדכון החדשות, הסטורי של אינסטגרם מופיעים באזור קטן מעליו.

ברגע שמשתמש ילחץ על חלון הסטורי, החלון יוצג לו כתמונה גדולה יותר

היתרונות של הסטורי באינסטגרם הם אינסופיים.

לדוגמא, הסטורי מוצגים בראש ציר הזמן העוקב שבו המשתמשים כבר מסתכלים מדי יום.

 

עבור מותגים הסטורי הוא המקום בו ״הכל אפשרי״ ואפשר ליצור לפעמים פוסטים פחות ״מושקעים״

מותגים יכולים להשתמש בסטורי אינסטגרם ולבצע ניסויים עם סוגים שונים של תוכן  כמו תמונות, וידאו קצר, בומרנג, לייב.

אפשר להשתמש בכלים כמו Canva ו- InVideo כדי ליצור תמונות וסרטונים מדהימים לסטורי של אינסטגרם.

Boomerangs הם תמונות  GIF שמנגנות בלולאה.

אתה יכול גם לתייג חשבונות אחרים בסטורי, וזה ממש מצוין אם אתה משתף פעולה עם מותג או אדם משפיע אחר.

 

כל תמונה וסרטון שתוסיפו ינגנו באותו הרצף שהוספתם.

כמות הפוסטים שתוכלו להוסיף לסטורי בכל זמן נתון אינה מוגבלת, והתכונה זמינה לכל העסקים ברחבי העולם.

הסטורי של אינסטגרם זמינים רק באפליקציית אינסטגרם לנייד ולא ניתן כרגע לשלוח סטורי אינסטגרם כהודעות ישירות.

אך מכיוון שרוב משתמשי האינסטגרם ניגשים לאינסטגרם  באמצעות אפליקציית הסמארטפון ולא במחשב, זה לא באמת מה שמדאיג.

אם טרם מצאתם משפיענים מצאו כמה והתחילו בשת״פ

6. משפיענים ואושיות אינסטגרם

אם אתה רוצה להגיע ללקוחות פוטנציאליים באינסטגרם, הדרך המהירה ביותר לעשות זאת היא באמצעות משפיעים שכבר בנו קהל  עוקבים גדול.

יותר ויותר אנשים קונים שירותים או מוצרים על סמך מה שהם רואים בעדכון שלהם מהאנשים המשפיעים עליהם אחריהם הם עוקבים.

הם סומכים עליהם!

השלב הראשון הוא לנסות ולזהות מיהם המשפיעים עם קהל העוקבים הגדול ביותר והמתאים ביותר למוצר או השרות אותו אתה מספק

הנה דוגמא אחת של קוקה קולה וסלינה גומז

7. בקש תמונות מהלקוחות שלך וקדם אותן

האם לא נחמד יותר אם הייתה דרך ליצור תוכן לדף האינסטגרם שלך בלי לעשות את העבודה הקשה?

ובכן, יש.

תמונות המוגשות על ידי המשתמש סלש הלקוח.

יש לך כבר קהל מעורב או שרכש מוצר?

בין אם מדובר במאות אנשים או אלפים, אתה יכול למנף את הקהל שלך כדי לייצר עבורך תוכן שימושי.

העוקבים שלך בטח יהנו מתוכן שנוצר על ידי משתמשים אפילו יותר מכפי שהם נהנים משלך מכיוון שהוא אותנטי.

מותג הקוסמטיקה MAC משתמש בטונות של תוכן שנוצר על ידי משתמשים שהם מקדמים בדף האינסטגרם שלהם כדי להשוויץ במוצרים.

הנה תמונה שאחד מהמשתמשים שלהם פרסם שהם הוסיפו לדף האינסטגרם שלהם.

שימו לב כיצד השתמשו ב- hashtag #regram ותייגו את המשתמש בתמונה.

רב הסיכוים שאתה חושב עכשיו איך אתה יכול לגרום למשתמשים שלך ליצור תוכן בלי להרגיש ״לוחץ מידי״.

זה פשוט, הקהל שלך כנראה רוצה לצמוח בדיוק כמוך.

יידע אותם שתתייג אותם בפוסט שלך אם תבחר בתמונה שלהם.

יהיה להם תמריץ לפרסם תוכן (שנוצר על ידי משתמשים על בסיס עקבי).

זהו מצב win-win עבורך ועבור הלקוחות שלך.

GoPro ידוע לשמצה בגלל זה. המותג בוחר #FeaturedPhotographer כל שבוע.

המותג (וחסידיו) מתייחסים לזה כאל תחרות שבועית.

אם תנסו משהו דומה, אתם בטח תופתעו עד כמה להוטים העוקבים שלכם להשתתף.

זכור לבחור בתבונה בתמונות שאתה רוצה לפרסם.

זה יכול להיות קשה, אך נסו לזכור את הדברים האלה כשאתם שוקלים מנצח:

1. האם התמונה משתלבת עם תמונת המותג שכבר יצרת או מנסה ליצור? או שזה נוגד את זה?

2. כמה עוקבים יש לאדם שאת התמונה שאותו את רוצה לשתף?

3. האם התמונה מתאימה לקהל הנוכחי שלך ולעוקבים אחריו?

כשאתה מנהל עסק, עליך להיות בטוח שכל מה שאתה מפרסם תואם את המסר (והקהל) של המותג שלך.

אפילו באינסטגרם.

אם מישהו משתף תמונה שנוצרה על ידי משתמש עם קהל עוקבים גדול, ככל הנראה העוקבים האלה ״יעברו״ לבדוק את פרופיל המותג שלך.

 

10 טיפים לשיווק יעיל באינסטגרם

8. האשטאג - ככלי שיווק באינסטגרם

אם אתה מחפש ליצור מעורבות מיידית, תגיות hashtags אינטראקטיביות הן דרך נהדרת להשיג את זה.

רד בול צברה למעלה מ 299,612 פוסטים הכוללים את התג שלהם, #itgivesyouwings.

 לקוחות יכולים להשתמש בתג כדי לפרסם תוכן שנוצר על ידי המשתמש.

זה מאפשר למשתמשים לחפש בכל הפוסטים הקשורים למותג שלך.

זה גם מאפשר לך לחפש בקלות תמונות שאולי תרצה לשקול לפרסם מחדש בדף שלך.

יצירת hashtag שהחברה שלך (ומשתמשים אחרים) יכולים לחפש היא פרסום בחינם.

בכל פעם שמישהו מפרסם תמונה באמצעות התג, הוא חושף את החברה שלך לעוקבים שלו.

אם יש לך כבר סיסמא או ביטוי פופולרי למותג, שקול להפוך אותו ל hashtag של המותג שלך.

קוקה קולה השיגה זאת בהצלחה באמצעות ה- hashtag שלהם, #ShareACoke.

אבל לא משנה מה אתה מפרסם, אתה צריך לפרסם בזמנים הנכונים ולהימנע מפרסום יתר.

9. פרסם בזמנים הנכונים (ואל תפרסם יתר על המידה)

פרסום יתר באינסטגרםהיא דרך מהירה לאבד כמה מהעוקבים הקיימים שלך.

אם כל מה שהם רואים הוא המותג שלך בעדכון החדשות שלהם, הם כנראה הולכים לבטל אותך במהירות האפשרית.

למרות שאתה רוצה לפרסם על בסיס עקבי כדי שתישאר בעדכון החדשות שלהם באופן קבוע.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לפרסם רק בימים ובשעות השיא בהם העוקבים שלך מחוברים.

על פי מקורות שונים, הימים הגרועים ביותר לפרסום באינסטגרם הם רביעי וראשון, בעוד שבימי שני וחמישי הם הימים הטובים ביותר לפרסום.

ולפי מחקרים נוספים השעות הטובות ביותר לפרסם בהם הן בין 8:00 ל 9:00 כמו גם 2:00 לפנות בוקר.

 בין 8:00 ל- 9:00 בבוקר מתאימה לשעה ביום בה אנשים מתכוננים לעבודה או לנסיעה לעבודה שלהם (ובודקים מדיה חברתית ).

והשעה 02:00 לפנות בוקר היא השעה בה רוב האנשים גולשים באינסטגרם כאשר הם צריכים לישון, אז זה הגיוני כזמן השני הכי פופולרי לפרסום.

אתה יכול למצוא מתי העוקבים שלך פעילים ביותר בתובנות אינסטגרם, כך שהימים והשעות הטובים ביותר שלך לפרסום עשויים להיות מעט שונים בהתאם לקהל הספציפי שלך.

לסיכום - 10 טיפים לשיווק יעיל באינסטגרם

אינסטגרם שולטת בעולם המדיה החברתית.

זה המקום לשיתוף תמונות, עם למעלה מ- 800 מיליון משתמשים חודשיים ומיליארדי לייקים המחולקים מדי יום.

לכן עליכם לעשות את הצעד ולעבור לאינסטגרם.

ראשית, העבר את הפרופיל שלך לפרופיל עסקי של אינסטגרם אם עדיין לא עשית זאת.

זה ייתן לך טונות של כלים ותובנות בחינם.

בשלב הבא, התחל לנצל את הכלים החינמיים האלה.

בדוק את הנתונים הדמוגרפיים של הקהל שלך, כמו גילם או מיקומיהם המובילים.

פרסם טיזרים על מוצרים כדי להפציר באנשים לקנות את המוצרים והשירותים שלך מבלי להיות נודניק יתר על המידה.

סביר להניח שהם יקנו אם לא תציק.

הפוך את הפוסטים שלך למודעות ממומנות כדי להגיע לקהלי יעד שאולי עדיין לא עוקבים אחריך.

השתמש בסיפורי אינסטגרם כדי לפרסם תמונות או קטעי וידאו.

העוקבים יעריכו את פוסטים הפנימיים, הבונים את מערכת היחסים שלכם עם הלקוחות.

בצע שת״פים עם משפיעים שיש להם טווח הגעה נרחב בענף שלך, העוקבים שלהם סומכים על המלצותיהם.

הקפד למנף את העוצמה של תוכן שנוצר על ידי משתמשים על ידי פרסום תמונות מחדש שהלקוחות שלך חולקים, אתה יכול להפוך את זה לתחרות עם hashtag אינטראקטיבי ממותג.

בחר תמונה שתשתף בכל שבוע או כל חודש התואמת את המסר של המותג שלך.

פרסם בזמנים הנכונים והימנע משימוש יתר.

פרסם פעם עד פעמיים בכל יום ובדוק מתי העוקבים שלך פעילים יותר.

קבע פוסטים לשידור חי באותם ימים ושעות.

 וודא שאתה עוקב אחר הערכים הנכונים כדי לראות כיצד מאמצי השיווק שלך באינסטגרם משתלמים.

עקוב אחר קצב הצמיחה העוקב, שיעור המעורבות ושיעור הקליקים של כתובת האתר שלך.

אילו טכניקות שיווק באינסטגרם עובדות הכי טוב עבורך ועבור המותג שלך?

רוצים להצליח?
קבלו הצעה לליווי אישי

הוסיפו פרטים ליצירת קשר

השאר תגובה

כתיבת תגובה

הצטרפו וקבלו טיפים ומאמרים חשובים בנושא

מבטיח שלא לשלוח ספאם או קידום מכירות אלא רק תוכן איכותי (גם אני לא סובל ספאם)

Call Now Button
×
×

עגלת קניות

6 שעות של תוכן איכותי על יצירת כסף מהבית

6 שעות של תוכן איכותי על יצירת כסף מהבית

איביי professional

6 שעות של תוכן איכותי

לקבלת החנות ופרטים נוספים הוסיפו פרטים וניצור עמכם קשר

שיווק שותפים באמזון

בכדי להפוך ל SELLER באמזון למדתי כמה חוקים על תרבות הצריכה האינטרנטית בישראל.
מרבית הצרכנים הדיגיטליים רוכשים בעלות של 650 ש״ח באתר ואנשי הפריפריה אף רוכשים בעלות גבוה יותר.

אמזון מספקת לכם פלטפורמה למסחר אינטרנטי ומתגמלת אתכם בעמלות יפות.

הוסיפו פרטים ונתחיל